tirsdag den 3. april 2012

Susanne Schjerning







I lang lang tid, har jeg virkelig ønsket mig denne flotte dug "Winter Branch" fra Susanne Schjerning - Og idag fik jeg den :) Højt hurra!!!!!!

Dugen er mærket efter Øko-tex standarder (indeholder ikke skadelige stoffer), den lugter ikke af giftig plastic, den har skridsikker bagside og er helt vandtæt.... Og så kan den vaskes i maskinen ved 30 grader...
Det er jo en vidunderdug! ;)

Dugen ligger nu fint på vores spisebord og giver lidt farve og glæde til rummet.

Lime og lilla er pt. mine yndlingsfarver - tror det er foråret der er hoppet ind i hovedet på mig - Så dugen opfylder jo alle krav ;)

Det limegrønne fad på bordet er købt i Netto for 45,- i denne uge (Pyha! nu er jeg jo næsten ruineret) ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar