onsdag den 4. april 2012

Projekt Amager





Åh, hvor har jeg længe ønsket mig en amagerhylde. Den rigtig gamle slags - og nu har jeg fået en!
Satte jungletrommerne igang og min mor hang sedler op i nabolaget - pludselig på hendes arbejdsplads var der en mand, hvis forældre havde haft denne fine amagerhylde. Og han ville gerne sælge den - for 50,-!!!

Det var jo simpelthen et vidunderfund - Tak til min mutti :)

Nu skal den så gøres rigtig fin - Den er allerede blevet støvet af og malet på nogle af fladerne...

Den skal være limegrøn, med lilla tapet på hylderne.
Det tapet jeg vil bruge, er tapetprøver fra Wallpaper Direct i England.

Når man bestiller tapetprøver derfra, koster de to første intet og derefter giver man 1,5 pund pr. stk.
Portoen er også 1,5 pund :)

Hvis i vil købe det lilla tapet, eller bare besøge siden, kan i trykke HER.

1 kommentar:

  1. Super fed blog du har, er nu blevet fast læser!

    KIg evt. forbi min, det ville jeg blive glad for!:-)

    Knus// http://rikkeborgeriksen.blogspot.com/

    SvarSlet