mandag den 19. marts 2012

GIVEAWAY



Så er der åben for min skønne giveaway!

BettyP har været så elskværdig, at donere disse smukke stofbetrukne neonknapper til min giveaway :)
Knapperne er både små og store og har ialt en værdi af 160,-
De kan bruges til at sætte på tøj, puder eller til andre skønne kreative ideer.

De vil blive sendt direkte til vinderen af min giveaway.

Det eneste du skal gøre for at være med i kapløbet er, at skrive en lille kommentar herunder :)

D. 1/4 - 2012 trækker jeg så lod blandt alle kommentarerne :)

6 kommentarer:

  1. Fiiine knapper. Har allerede en idé om hvad jeg kunne bruge dem til :)
    - Louise

    SvarSlet
  2. Så gættede jeg jo rigtigt :-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil da gerne vinde :) De er super fede!

    Mvh. Mille

    SvarSlet
  4. Dejligt at se jeres søde kommentarer ;) Men husk at i skal være tilmeldt bloggen for at vinde de fine knapper ;) så hvis i ikke er det, må i lige trykke på den blå knap nederst på siden ;)
    For hvem vil ikke gerne eje en bunke neonknapper??? ;)

    SvarSlet
  5. Super fed blog Ane! Følger klart med! :-)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet